Thursday 8 December 2011

kte ~QWERTYUIOP~ lagy!!

okeyh...
aku nak meluahkan nada x puas aty di sini...
ye?? ye??
denga sini wahai insan2 yang aku sayangi...
sblom tu aku lupe nak ckp 
assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh...
ha,, jwb!! jwb!!
hahh...
dahh stop merepek...
okeyh aku nak ckp psal gmba kt ats nie...
#tengokatastengokatas#
mne gmba aku!!!
ha???
err....
nie mst zahira nie kan2..??
nak touching arh...
sobsob~
okeyh aku gurau jea...
tu je la aku nak ckp...
ckop lha aku  nak menggedik kt sini...
boring doe...
mne lha kwn2 aku nie..
buzy sgt kea??
hanging out yokk...
sape free sila angkat keyboard!!
*mampozz
taon dpan spm...
adoyy...
boring tahap gaban nieyh!!!
nak soksehsokseh sama kamo2 kwn2 ku..
huahuahuahuahuahua..
ini budax suda gila ka...
^^

FROM:-
~KeCiL MoLeK~

No comments:

Post a Comment