Wednesday 7 December 2011

"Hey guys"

 asalamualaikum,,,
hey guys ,, lame dah aku tak updates blog ni kan2 ,,heehhe
ape lah .. emmm ,, semenjak school holiday ni, rse rindu pulak kat korang .... 
korang pun ,, dah tau cuti bukan nak updates blog ni kan ..
btw ,, tahniah kpd yg kengkawan kite yang dpt kje tu ..
heheh,, tu lah ,, aku tak dapat keje punn tau  .. hmm ,, sedih ni .. hihi ^^
sebulan aku stay kat kmpung ,, bosan lah jugak .. takpe ,, kite skola tinggal setahun je ...
so,, study harder oke ,, 10a+ ..
then ,, tok dalilla , aku tinggal kan message ni tok kau ,, post kau mmg mengancam ..
hahhaha, sengal lah kau .. aku takde pape la dengan ameer tu ,, kau bukan kenal ameer tu pun ..
adoii ai kau ni .. tapi ,, kau doa2 kan lah kawan kau yg sorg ni dapat laki yg baik2eh  ,,,, 
yang pasal anak dokter tu ,, mane ade pape ,, we just friend je lah .. ape ah kau ni .. lagi pun ,, family aku ade sejarah dgn family dye .. tapi bia lah aku sorg je tau .. oke?? klu tak disebabkan 1 hal tu ,, mybe aku dah lame kenal azraei tu la,... aishh,, asal cite psl dye pulak ..
one more message ,, dalilla , kau curi wifi org sebelah eh ,, hahahah ... gurau je ..hihi^^
kau da ade broadband tu ,, rajin2 lah update blog ni  .....
-----------> by Zahira ^^

No comments:

Post a Comment